diumenge, 19 d’octubre del 2008

eBDTour '08 - Miami Day 2

Dia de Ruta

Ja estem a Miami i sembla que el Jet Lag no m'afecta. Em desperto a les 10 del matí de Miami, fresc com una rosa (aixi escrit queda molt raro..).

Faig una miqueta el ronso a l'habitació de l'hotel i baixo a esmorzar tard al bar de l'hotel.

Cap a les 13:30 em trobo amb el Jose i la seva dona, i ens anem a donar un passeig per la part sud de Florida. Anem baixant fent visites per una de les zones més pantanoses de La Florida, Homestead. Per allà passem per la central nuclear (nuclear? potser és central tèrmica, no ho se), per una base aèrea, pel circuit de la Nascar, etc. i parem a dinar a un restaurant del "Pirata noseque".

És tot una zona super-super-gran. Ténen terreny per estona. Hi h aunes carreteretes ben rectes que es van creuant les unes amb les altres perpendicularment, el pitjor malson de Gaudí. A les zones on hi ha terra, està ple de criaders de palmeres, però la majoria de zones, just al costat de la carretera hi ha matolls d'uns dos metres d'alçada que no deixen veure res. Quan t'hi fixes millor, te'n adones que aquests matolls no creixen sobre la terra. Just al costat de la carretera ja és tot aigua. Un lloc perfecte perquè el cocodrils campin tranquil·lament.

Després d'això, ja passem per una zona una mica més civilitzada on anem a fer un cafè en un centre comercial "de lujo" i passem per una llibreria enorme.

El que m'ha sorprès més de la ruta ha estat unes ciutats que hem anat passant, amb un munt de cases de espectaculars. I diuen que hi ha crisi.. Fa gràcia perquè totes les cases ja ténen al costat de la carretera uns cartellets dient a quin candidat dónen suport per les eleccions. He d'aconseguir una foto d'això.

Després de tota la ruta, em deixen a l'hotel i vaig a sopar al Novecento, al costat de l'hotel i aviat a dormir, que estic força rebentat i demà ja és dilluns.

2 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.