divendres, 2 de maig del 2008

Miami Strikes Back - Part 11

De la Miami Lúdica

Avui ja és divendres, l'últim dia laborable que passo a Miami. Em passo les hores d'oficina acabant de tancar els temes que queden abans de marxar, o intentant-ho, ja que tenim un servidor a l'oficina que està malalt i no para de pitar. Un xiulet constant que et va entrant al cervell i no deixa que cap idea segueixi el seu flux.

Per sort, (i més tard del que voldria), sortim de l'oficina. Pujo a l'hotel a canviar-me, mentre el Jose passa per casa seva a buscar dona i filla. Avui hem quedat amb uns amics del Jose per anar al cine. Decidim anar a Lincoln, el passeig de Miami Beach. Allà comprem les entrades per anar a veure Iron Man, el dia de l'estrena, però tenen la genial idea de passar abans d'entrar al cine (20 minuts abans) a menjar una crêpe. Per cert, aquí a Amèrica no coneixen el concepte "entrada numerada". Per tant, entrem just a l'hora i hem de seure davant de tot. Tot i això encara es veu prou be. Per sort, arribem a temps per veure els trailers (la gent que em coneix ja sabrà que jo quan vaig al cine he de veure els trailers, que sino ja estic de mal humor). Aquesta és una de les coses que si que em va agradar. Aquí no fan un parell de trailers i, apa, ja pots veure la pel·lícula. Aquí en fan com a mínim 8. Com vaig disfrutar. El trailer de la nova de Batman, Indiana Jones, Narnia, El Guru del Amor (de l'Austin Powers), entre d'altres.

La película va estar bé, tot i que a vegades hi havia algunes bromes que no pillava, i començava a riure quan veia que tot el cine s'estava partint. Realment, una mica si que he millorat el meu nivell d'anglès, però no tant.

Després de la peli, vam anar a sopar a un lloc d'allà aprop (un dels pocs que quedava obert). Vam estar xerrant de les diferències entre la vida d'Europa i la d'Estats Units, i del seu pèssim sistema Sanitari i Educatiu. Després, cap a casona a dormir. Encara prou d'hora, però a veure si demà aprofito una mica el dia, que ja és l'últim.

PD: Es nota que encara tinc escassetat de fotos?